Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i koniecznie dołącz go do przesyłki. Formularz powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres korespondencyjny, nr telefonu, wskazanie numeru produktu a także przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamacje prosimy o odesłanie produkty wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz kopią potwierdzającą zakup.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres :

MATAGO GROUP

Mateusz Gembicki

Siekierowice 40 B

56-410 Dobroszyce

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, posiadasz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt prosimy o wypełnienie potrzebnego oświadczenia i wysłanie na nasz  adres wraz ze zwracanym produktem.  Prosimy także o dołączenie wszystkich akcesoriów oraz potwierdzenia zakupu (paragon/faktura) .

MATAGO GROUP

Mateusz Gembicki

Siekierowice 40 B

56-410 Dobroszyce

Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl