Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu internetowego www.matagogroup.pl

 

1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu matagogroup.pl ?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. W tych godzinach możecie Państwo skontaktować się z nami pod numerem telefonu 572 290 000.

 

2. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?

Tak, zamówienia przyjmujemy również mailowo oraz telefonicznie. W obu przypadkach stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto.

Żebyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji dotyczących zamówienia:

  • Imię i nazwisko adresata
  • dokładny adres wraz z kodem pocztowym
  • numer telefonu do kontaktu z kurierem
  • nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
  • adres e-mail (nieobowiązkowy, lecz jeśli podacie nam go Państwo wyślemy potwierdzenie przyjęcia zamówienia i numer list nadawczego)
  • dane do FV razem z poprawnym numerem NIP (w przypadku, gdy życzycie sobie Państwo fakturę)

Prosimy o przygotowanie ww. informacji przed kontaktem z naszą firmą, lub o przesłanie do nas zamówienia na adres email: biuro.matago@gmail.com.

 

3.  Czy mogę odebrać towar osobiście ?

Tak, istnieje możliwość odbioru towaru osobiście. Posiadamy dwa punkty odbioru zamówienia w Oświęcimiu oraz Siekierowicach k.Wrocławia.

 

4. Czy możliwa jest realizacja wysyłki za granicę?

Tak, istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granice, lecz w tym wypadku koszt dostawy ustalany jest indywidualnie. Jeśli posiadacie Państwo NIP europejski to koszt dostawy liczony będzie netto. Prosimy o skontaktowanie się z nami przed zakupem.

 

5. Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Jak najbardziej istnieje taka możliwość. Koszt wysyłki w tym wypadku wynosi 39zł.

 

6. Czy istnieje możliwość uzyskania rabatu?

Rabat uwzględniamy jedynie w przypadku większych zamówień.

 

7. Jaka jest gwarancja na produkty?

W przypadku fotela ENJOY R czas gwarancji wynosi 2 lata, natomiast w przypadku fotela SONATA 24/7 gwarancja wynosi 5 lat.

 

8.Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowani wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem. Wynosi on od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeśli zamawiacie Państwo towar niedostępny (na tzw. zamówienie) czas realizacji wydłuża się o czym zostaniecie Państwo poinformowani. Termin dostawy towaru wynosi najczęściej od 24h do 48h ( w przypadku usługi kurierskiej ) lub 24h do 72h ( w przypadku usługi Poczty Polskiej).

 

9. Jak mogę dokonać zwrotu lub reklamacji?

Prosimy o zapoznanie się z procedura reklamacje / zwroty dostępną tutaj.

 

10. Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji / zwrotu?

Sklep posiada 14 dni na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu.

 

11. Czy zostanę poinformowany przez kuriera o której godzinie spodziewać się przesyłki?

Kurier posiada dane kontaktowe do Państwa, lecz nie posiada obowiązku by zadzwonić do adresata. Godzina dostarczenia ustalana jest indywidualnie przez kuriera.

 

12. Co zrobić gdy przesyłka zostanie dostarczona uszkodzona lub niekompletna?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, jednak jeśli nastąpi taka sytuacja posiadają Państwo możliwość odebrania przesyłki oraz sprawdzenia w obecności kuriera czy z towarem jest wszystko ok. Jeśli towar rzeczywiście został uszkodzony można z kurierem sporządzić protokół szkody lub w wypadku gdy kurier już odjechał skontaktować się z firmą kurierską (posiadacie Państwo 7 dni na sporządzenie takiego protokołu). W przypadku niesporządzenia takiego protokołu, roszczenia związane z brakami lub uszkodzeniami mechanicznymi towaru w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Staramy się aby każda paczka, którą wysyłamy do Państwa była należycie zabezpieczona.

 

13. Mam uwagi dotyczące mojego zamówienia, co robić?

W przypadku gdy zamówienie zostanie złożone, lecz np. pomylili się Państwa w czymkolwiek i chcecie coś zmienić, prosimy o kontakt z nami. Jeśli jednak przesyłka zostanie już wysłana nie ma możliwości by dokonać zmian.

Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl